Regulamin
-
Postanowienia Ogólne
-
Świadczenie usług elektronicznych
-
Rejestracja użytkowników klientów.
-
Dostawa
-
Płatność
-
Prawa odstąpienia od umowy
-
Tryb postępowania reklamacyjnego
-
Postanowienia Ogólne
Postanowienia ogólne
-
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
-
Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego.
-
Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym.
-
Sklep Internetowy prowadzony jest przez:
GALERIA MOYA Magdalena Kucharska
ul. Ks. Witolda 2
50-202 Wrocław
galeriamoya@gmail.com
NIP: 7511366036
www.galeriamoya.pl
Tel.+48 609 473 105 -
Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące usługi elektroniczne:
-
Konto Klienta w Sklepie internetowym;
-
Interaktywny formularz umożliwiający Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym.
-
Newsletter
-
-
Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
Komputer z dostępem do Internetu;
-
Dostęp do poczty elektronicznej.
-
Zalecana rozdzielczość monitora: 1024x768 pikseli;
-
Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą, JavaScript i cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies; albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej.
-
-
Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie , które gromadzą informacje związane z korzystaniem ze Sklepu internetowego przez Klienta w celu utrzymania sesji Klienta
-
Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
-
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
-
Zabronione jest korzystanie z Usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej.
-
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej
Świadczenie usług elektronicznych
-
W ramach Sklepu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Świadczenie przez Usługodawcę Usług elektronicznych jest bezpłatne.
-
Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
-
Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.
-
Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz Hasło.
-
-
Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka)
-
-
Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieoznaczony.
-
Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania składania Zamówienia przez Klienta.
-
Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
-
Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia.
-
Klient, który dokonał Rejestracji Konta może wypowiedzieć umowę o świadczenie tejże Usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym także poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu takiej dyspozycji korzystając z opcji w ramach Konta.
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w wypadku, gdy Klient rażąco lub uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Wypowiedzenie może być
złożone po bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku z zachowaniem 14–dniowego okresu wypowiedzenia. -
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony Przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.
-
Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie w drodze porozumienia Stron.
-
Rejestracja użytkownika
-
Bezpłatna rejestracja użytkownika poprzez wypełnienie zamieszczonego na stronie sklepu formularza umożliwia ale nie warunkuje złożenia zmówienia.
-
Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne. Rejestracji mogą również dokonać osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami polskiego prawa.
-
Warunkiem zawarcia umowy jest podanie podczas rejestracji poprawnych i zgodnych z prawdą danych.
-
Dane osobowe naszych klientów gromadzone są przez www.bizuteria.galeriamoya.pl zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833). Podanie danych osobowych i adresowych jest równoznaczne z wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych do celów marketingowych wyłącznie przez www.bizuteria.galeriamoya.p
Dostawa
-
W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 10 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży.
-
Sprzedawca dostarczy Produkty zgodnie z wyborem Klienta:
-
transportem własnym lub za pośrednictwem przewoźnika wskazanego w trakcie składania Zamówienia.
-
-
Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium: Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika
Płatności
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
-
Przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia).
-
płatności elektroniczne
-
-
Przy odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia , chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
-
W wypadku Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.
Prawo odstąpienia od umowy
-
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub drogą elektroniczną w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: ul.ks.Witolda 2, 50-202 Wrocław lub adres e-mail: galeriamoya@gmail.com
-
Termin czternastu dni, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.
-
W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
-
Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej ceny na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego
Tryb postępowania reklamacyjnego
-
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
-
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). -
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ul.ks.Witolda 2; 50-202 Wrocław lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: galeriamoya@gmail.com
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres.
-
Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
-
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres ul.ks.Witolda 2; 50-202 Wrocław lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: galeriamoya@gmail.com
-
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni.
-
Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym
-
Postanowienia końcowe
-
Zabrania się łączenia promocji i rabatów w www.bizuteria.galeriamoya.pl.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271) oraz inne przepisy prawa polskiego.
-
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.